بشر های زمینی 

یا همون کسایی که رو زمین زندگی میکنن و بهشون به اصطلاح میگن آدم 

همون کسایی که خیلی پیچیدن و خودشون خبر ندارن انقدر پیچیده که قلبم رو 

تو یه گودال خاک میکنه همون کسایی که باعث شدن من بشم این بشم این دلوینی که الان میبینی نمیدونم باید اسمم رو اینحا میگفتم یا نه اما اهمیتی نداره 

به هر حال دیگه باید میگفتم از مطلب دور نشیم داشتم میگفتم این به اصطلاح آدما 

باعث این من شدن این منی که وسواس فکری داره پارانوئید داره اسکیزوئید داره 

نمیخوام بدبختی‌های خودمو بندازم گردنشون من باید خودم رو وقف بدم انعطاف پذیر شم اما فعلا همه اینا به دلیل یه سری شرایط تو من هست آدما واقعا ترسناکن

آنقدر ترسناک و پیچیده نباشید لعنتیا 

آنقدر سیاست مدار نباشید البته تو جامعه باید باشید 

اما منو جزو جامعتون ندونید من برا خودم جامعه ای 

جداگونه دارم جامعه ای از جنس مخمل دارم 

جامعه ای از جنس ستاره دارم 

لطفا آنقدر ترسناک نباشید بزارید قلبم نفس بکشه بزارید قلبم تپ تپ بکوبه 

جوری شده که مغزم هم داره به این رفتار های قلبم عادت میکنه