امسال سالی بود که بزرگ ترین تجربه ی زندگیم رو تجربه کردم اتفاقی برام افتاد که اصلا فکرش رو نمیکردم غمگین بودم خوشحال بودم با افسردگی ولی زندگی کردم 

بهتر خودم رو شناختم فهمیدم دقیقا کی هستم و چه ضعف هایی دارم الان که دارم فکر میکنم بیشتر رو ضعفام کار کردم تا بشناسمشون به نقطه قوتام توجهی نکردم امسال به اونم توجه میکنم 

سال سختیه برام کنکور هم دارم اما امیدوارم چیزی که میخوام رو بدست بیارم ....

 

۱)از یه تجربه ی سخت کشیدم بیرون و خودم رو به عادت کردن به اون موضوع وقف دادم (با کمک سوفیل )

۲)با سوفیل آشنا شدم 

۳)جاهایی رفتم با سوفیل که تو زندگیم ندیدم 

۴)دوستم مهتاب رو گذاشتم کنار و حالم یه دنیا عوض شد 

۵)دوستای جدید پیدا کردم کیانا وحنانه (خوشحالم از اینکه با شما دوستم )

۶)اتاق فرار رو برای اولین بار با کیانا و خواهرش و دوستاش تجربه کردم 

۷)یه مسافرت رفتم بهترین مسافرت عمرم بود بهترین بود حتی همبن الانشم بهم خوشمیگذره بهش فکر میکنم 😄

۸)شبا بیرون از خونه تا هر ساعتی بخوام میمونم 

۹)۱۸ سالم شد

۱۰)کنسرت رو برا اولین بار دوبار تجربه کردم 

۱۱)شب تولدم واقعا خوشگذشت