امتحان نهایی ها شروع شد منم دوازدهمم و بسنده کردم به معدل برای دانشگاه نمیدونم چی میخواد پیش بیاد اما دیگه کشش خوندن ندارم نمیخوام یه سال صبر کنم برام کابوسه نمیخوام ترمیم معدل بکنم نمیخوام بیوفتم فقط میخوام قبول شم تو همین خرداد و به دانشگاه برم همین همینو میخوام فقط خوندن بعد از این همه مدت خوندن برام کابوسه مشت میکوبم به کتاب پرت میکنم جر میدم با دور و بریا دعوا میکنم و اعصبی ام داغونم اوضاع مغزم ترکیده فقط دلم میخواد همه چی تموم شه با خودم میگم خب فکر کن رفتی دانشگاه همون چیزی که میخوای بعدش باید بری برای فوق لیسانس و ارشد بعدش باید بری دوسال کار آموزی که آیا بتونی یا نتونی کار باشه یا نباشه بعد به فرض بود و کار آموزیت رو کردی خب بعدش میخوای مطب بگیری دفتر بگیری خب لعنتی با کدوم پول بعد کسی میاد پیشت یا نه واییی خدا خستم خسته تر از آنم که بگویم خسته تر از آنم که کلمه هایم را کنار هم بجینم 

دوستام بیخیالن بیخیال بیخیال نمیدونم غید.دانشگاه رو زدن یا برنامه واسه کنکور دارن نمیدونم خودمم درگیرم فکرم اعصابم بهم ریخته است از نظر روحی داغونم 

امتحان هم نمک رو زخمه 

اینم یه کبودیه اعصبیه با چند تا مشت به کتاب و میز تحریر به وجود اومد اما دردش تا ارنجم رفته فکر نمیکردم یه کبودی کوچیک یه دستمو فلج کنه 😂