امیدوارم این آخرین باری باشه که دینی میخونم ...

و آخر سر بعد گرفتن کارنامه بیام بگم تموم شد همه رو قبول شدم 

و میتونم برم دانشگاه بلاخره بعد این همه سختی 

الان حس همون موقعی رو دارم که نهم بودم میخوندم برا انتخاب رشته الان میخونم برا دانشگاه کلا مرحله های زندگی هی در حال تکراره ولی رشته ای که میخواستم نرفتم و الان خوشحالم که تربیت بدنی نخوندم و دارم انسانی میخون شاید بعدا واسه دانشگاه هم همین موضوع پیش بیاد شایدم نیاد شاید بشه شاید نشه در هر صورت من تلاشم رو میکنم 

امیدوارم با یه نمره ی خوب قبول شم الان فقط مبتونم بگم خستم و آیه و تیتر ها رو بلد نیستم خیلی ناراحتم سر این موضوع میرم بخونمشون تایمر میزارم که جا نزنم..

ما که رفتیم خداحافظی 

خب تا ساعت ۰۲:۰۲خوندم وقتشه برم بخوابم و خستم از سر عادت میگم برم یوتوب اما نمیدونم که برم یا نرم 

میدونم زود شروع نکردم به خوندنش میدونم تنبلی کردم اما امروز ترکوندم یعنی میتونم با یه روز خوندن دانشگاه قبول شم یعنی میتونم استرس کنکور رو نکشم یا امتحان های دیگه رو یعنی میشه ؟

بديش اینه من هیچ ایده ای راجب سوالاشون ندارم نمونه سوال خوندم اما باز میترسم 

ترس سوالا و جوابا رو دارم