ببخشید...

دست خودم نیست اما گاهی وقتا اعصابتو خورد میکنم 

انقدر تو رابطه به خودم فکر میکنم که آسیب نبینم که یادم میره باعث آسیب تو روانت پیش میارم 

ببخشید ... 

دست خودم نیست گاهی وقتا زود اعصبی میشم و یهو بدون فکر کردن و رک بودن همه چیز رو رو صفحه سفید رو به روم خالی میکنم 

بدون توجه به اینکه چه حسی تو تو به وجود میارم

آنقدر نگران اینم که رابطه خراب نشه و اگه خواست خراب شه من زودتر جلوش رو بگیرم به این توجه نمیکنم که خودم خرابش میکنم 

ببخشید لطفا ببخش 

فکر میکردم مشکل از بقیه است انقدر که آسیب دیدم تحمل یه زخم کوچیک رو هم ندارم برا همین همیشه نیاز به دلیل داشتم 

ببخشید فکر نمیکردم این رفتار تکراری من باعث این شده باشه که همه رابطه هام رو خراب کنم 

ولی دست خودم نیست و اختیاری روش ندارم

مرا ببخش ...

لازم باشد بارها ازت معذرت خواهی میکنم مرا ببخش ببخش ببخش 

دوست دارم این جوری نباشم دوست دارم یه دختر نرمال باشم تو رابطه که ترس نداره ترس از زخم نداره من چسب زخم ندارم لطفا مرا زخمی نکن و مرا ببخش