هر چقدر که فکر کنی آدما رو قضاوت نمیکنی اما باز میکنی 

ما همیشه نمیتونیم احساس عواطف اون لحظه اون آدم رو درک کنیم 

چون ما تو ذهنش نیستیم چون ما تو وجودش نیستیم و حتی ممکنه هیچ وقت اون آدم دقیقا نگه چه احساسی داره مخفی کنه کتمان کنه یا حتی به نوع دیگه ای بیانش کنه ما هیچ وقت نمیتونیم تو هر چیزی صد درصدی باشیم 

میگیم قضاوت نمی‌کنیم اما میکنیم میگیم درک میکنیم اما واقعا نمیتونیم درک کنیم همیشه همه اتفاقات اون جوری که برا ما پیش اومده برا یه نفر دیگه هم با همون جزئیات ممکنه که پیش نیاد فقط یه اتفاق کلی باشه که شبیهش باشه 

میگیم بالغ شدیم اما نمیشیم هیچ بالغ بودنی مطلق نیست 

میدونی 

صددرصدی نیست و باز با این حال میگیم که ما آدم خوب و بالغی هستیم پس ای بشرها چرا شما بالغانه رفتار نمی‌کنید و همش بهونه میارید و نابالغانه رفتار میکنید 

حتی نمیخوایم بشنویم که طرف مقابل چی میخواد بگه 

اصلا داره چی میگه 

میخواد از تو حرفاش چه احساسی رو بیان کنه 

ما فقط درگیر یه سری قانون درست غلط شدیم که اگه طرف این رفتار رو نشون بده یعنی این  شکلیه  اگه فلان کار رو بکنه یعنی این جوریه 

بعضی از آدما تو ظاهرشون پر از الهام اند اما باطن امان از باطن 

من حتی نمیخوام بگم خودم آدم قضاوت گرایی نیستم هستم 

اما 

آدما باهام جوری حرف میزنن که دوست ندارن صدای منو بشنون 

به من میگن دوست دارن راجبش حرف بزنن و احساسات من رو بدونن 

اما تنها کاری میکنن گوش نکردنه 

از این بابت واقعا ازتون معذرت میخوام نمیتونستم تو این زمینه درکتون کنم پس دست به قلم شدم نمیخوام بگم همه ادما مثل حرفای منن 

ولی 

حداقل کسایی که من میشناسم همینن 

دوتا از دوستام همینن 

یا بهتره بگم دوتا از همکلاسیام 

امیدوارم این من نباشم که قضاوتتون کردم 

وگرنه تا چند وقتی به درونم میرم و از خودم متنفر میشم و چشمام رو رو این جهان و زیبایی هایی که میبینم میبندم 

راستی فردا یا شایدم درواقع امروز یه جورایی ساعت از ۱۲ گذشته پس میشه امروز باید برم با محیط کنکور آشنا شم باید ببینم این غولی که همیشه ازش میترسیدم اصلا چه شکلیه حتی من کنکور رو هم دارم قضاوت میکنم با اینکه ندیدمش ازش دیو ساختم هر چقدر هم بگن این دیوه من باید با چشمان خودم و با دستانم لمسش کنم و بعد راجبش اظهار نظر کنم وهیییی افسوس 

با این عکس میتونم خودم رو توصیف کنم 

 

وبا این آهنگ میتونم ببرمتون به جایی دور از زمین 

اووو حیف اینجا هم اهنگ های مرا قضاوت می‌کند 

اهنگ من از کارکتر های غیر مجاز نیست اون فقط یه 

موسیقی بی کلامه 

همین:(((((