خیلی روزام سخت شده کاری رو دارم میکنم که هیچ وقت نکردم رفتاری رو نشون میدم که رفتار من نیست اما از یه جایی به بعد آدم دیگه خسته میشه میکشه کنار الان دارم میکشم کنار الان دیگه بریدم الان دیگه بستمه هر جی دویدم میخوام یکم صبر کنم ببینم جواب این همه دومیدانی چی میشه منتظر موندن خیلی بده مخصوصا منتظر جواب چیزی که برات خیلی مهمه چیزی که زندگیته چیزی که زندگیت رو می‌سازه خیلی روزام داره سخت میگذره هی دارن با کلی راه رفتن با کلی پیاده روی و فیلم دیدن روزام رو میگذرونم تا بگذره اما باز میرسم سر نقطه ی اول نمیگذره این روزای لامصب نمیگذره خیلی داره برام سخت میگذره خیلی به بدترین شکل ممکن 

خب دلوین وقت نصیحت کردن خودته ....

ببین دلوین میدونم کلی روزای سخت و داری میگذرونی میدونم نگرانی ترس داری میدونم واقعا می‌ترسی حقم داری اشکالی نداره اگه همچین حسابی رو داری فقط کافیه با حسات دوست باشی اونا هم مثل یه ابر سیاه که جلوی خورشید وجودت رو گرفتن میرن اونا هم با یه باد میرن اونا هم گذران میدونم واقعا داری فشار زیادی رو تحمل میکنی اما اینم یه روشه برای رسیدن به اون خورشید قلبت نمیدونم روش درستیه یا نه اما این تنها روشیه که امتحان نشده امیدوارم کار ساز باشه بایکم صبوری به چیزی که میخوای میرسی تو باید برسی نشدن معنی نداره باید بشه میدونم که میشه میدونم یه روزی همه چیز درست میشه همه این روزای سخت میره آفرین به تو دختر قوی باش از پس همه چیز برمیای تو این شرایط باید قوی از پسش بربیای میدونم که میتونی :))))

فیلمی که میدیدم خانه ی کاغذی خیلی قشنگه من واقعا دوسش دارم با شخصیت توکیو هم خیلی حال میکنم ؛

یه آهنگم گوش کنیم نظرتون چیه؟¿🙂

حتی معنی اهنگشم داره با من حرف میزنه 😄